|Population:||(Soviet census, 1989) 47,339
(Official Azerbaijani data by January 1, 2009) 72,000
Lachin (Azerbaijani: Laçın) is a rayon o Azerbaijan. The caipital is the ceety o Lachin. The region haes been controlled bi the brakwa Nagorno-Karabakh Republic, as pairt o its Qashatagh Province, syne the Nagorno-Karabakh War.
Upon the captur o Lachin rayon, Armenie forces forcefully displacit its entire Azeri an Kurdish population an resettled the region wi Armenie refugees frae Azerbaijan, settlers frae Armenie an ethnic Armenies frae ither kintras apparently wi promises o land, livestock an social benefits. The main land-link atween Armenie an the Nagorno-Karabakh Republic, kent as the Lachin corridor, crosses its territory. The Lachin Kurdish Republic wis briefly proclaimit in 1992 durin the Nagorno-Karabakh War for Kurdish inhabitants.
In the first hauf o 2011, 300 Armenie families wur settled in Lachin 
Kurdish autonomous destrict
- Official census in USSR, 1989
- "The State Statistical Committee of the Republic of Azerbaijan.". Retrieved September 29, 2010.
- Gutman, Roy; Rieff, David; Anderson, Kenneth (1999). Crimes of War: What the Public Should Know. W. W. Norton and Co. p. 358. ISBN 0393319148.
- EurasiaNet Eurasia Insight - Armenia’s Strategic Lachin Corridor Confronts a Demographic Crisis
- "News.az". News.az. 25 May 2011. Retrieved 25 May 2011.
- (Roushie) Russia and the problem of Kurds
- Demographic Crisis in Lachin
- An eyewitness report o conditions in 2001
- State Statistical Committee o Azerbaijan Republic. Population o Azerbaijan