|Tun Mustapha Touer, Wisma Tun Fuad Stephens, Wawasan Intersection, ceety centre an 1Borneo.|
|Nickname(s): "Natur Resort Ceety", KK, "A-bi", "Ceety belaw the Wind"|
|Settled bi BNBC||1882|
|Declared caipital o North Borneo||1946|
|Grantit ceety status||2 Februar 2000|
|• Mayor||Abidin Madingkir|
|• Director-General||Datuk Yeo Boon Hai|
|• City||351 km2 (136 sq mi)|
|• Density||1,463/km2 (3,790/sq mi)|
|Sourced from the Population and Housing Census of Malaysia 2010. Kota Kinabalu metropolitan area including Penampang population of 176,667.|
|Time zone||MST (UTC+8)|
Kota Kinabalu (pronooncit [ˈkota kinaˈbalu]), 亚庇 (Cheenese, Mandarin pronounced Yà bì) umwhile kent as Jesselton, is the caipital o the state o Sabah, locatit in East Malaysie. It is the caipital o the West Coast Diveesion o Sabah an aw. The ceety is locatit alang the northwast coast o Borneo facin the Sooth Cheenae Sea. The Tunku Abdul Rahman Naitional Pairk lees on its wast an Munt Kinabalu, which gave the ceety its name, is locatit towards the east. Kota Kinabalu haes a population o 452,058, housomeivver, aften mistaken, even bi maist locals, as a pairt o Kota Kinabalu, locatit side bi side, is the Penampang destrict, it haes a estimatit population o 628,725.
Kota Kinabalu is aften kent as KK athin Malaysie an internaitionally. For the locals it is kent as A-bi (Hakka for Jesselton). It is a major fishin destination an a popular gatewey for travellers visitin Sabah an Borneo. Kinabalu Naitional Pairk is locatit aboot 90 kilometres frae the ceety an thare are mony tourist attractions in an aroond the ceety. Kota Kinabalu is ane ofthe major industrial an commercial centres o East Malaysie an aw. These twa factors combine tae mak Kota Kinabalu ane o the fastest growin ceeties in Malaysie.
Table o contents
Internaitional relations[eedit | eedit soorce]
Sister ceeties[eedit | eedit soorce]
Kota Kinabalu currently haes five sister ceeties:
References[eedit | eedit soorce]
Footnotes[eedit | eedit soorce]
- "Kota Kinabalu". ABC Sabah. Retrieved 12 August 2009.
- "Dari Jesselton ke Kota Kinabalu" (in Malay). Utusan Malaysia. 25 February 2010. Archived from the original on 24 October 2013. Retrieved 19 May 2013.
<ref>tag; no text was provided for refs named
Cite error: Invalid
- "Population Distribution by Local Authority Areas and Mukims, 2010 (page 1 & 8)". Department of Statistics, Malaysia. Retrieved 10 April 2012.
- "Kota Kinabalu (Capital City)". Retrieved 1 June 2013.
- "Tourism hub set to lift Sabah real estate". TheStar. 11 June 2007. Archived from the original on 13 July 2012. Retrieved 15 January 2008.
- Muguntan Vanar (20 September 2010). "Rapid development in Kota Kinabalu has its drawbacks". The Star, Malaysia. Archived from the original on 21 February 2013. Retrieved 3 January 2011.
- "Australian Consulate in Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia". Department of Foreign Affairs and Trade. Retrieved 11 June 2013.
- "Contact information: Honorary Consulate of Finland, Kota Kinabalu (Malaysia)". Embassy of Finland, Kuala Lumpur. Retrieved 11 June 2013.
- "Consular Office of Japan in Kota Kinabalu, Malaysia". Consular Office of Japan in Kota Kinabalu. Retrieved 11 June 2013.
- "Honorary Consulate of Romania in Kota Kinabalu". ROMANIA Ministry of Foreign Affairs. Retrieved 11 June 2013.
- "062a_Hon consulates in Malaysia". European External Action Service. Retrieved 2 June 2013.
- "Kota Kinabalu Travel Guide - Mapcarta". Iguide.travel. Retrieved 14 November 2012.
- "Friend and Sister Cities in the Clear". City of Rockingham Website. 21 March 2011. Retrieved 11 June 2013.
- Teh, Michael. "Hakka communities of KK, Heyuan City, China have much in common". New Sabah Times. Retrieved 11 June 2013.
- "VLADIVOSTOK TO BECOME KOTA KINABALU’S FOURTH SISTER CITY". MALAYSIA.com. 17 March 2010. Retrieved 5 March 2012.
- "Friendship Visit to Yongin by Kota Kinabalu City". YONGIN City. 18 March 2010. Retrieved 5 March 2012.
- "Another city wants to be KK’s sister". Borneo Post. 23 April 2010. Retrieved 4 May 2010.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Kota Kinabalu.|