|Origin||Cape Toun, Sooth Africae|
Francois Breytenbach Blom
Werner Von Waltsleben
|Past members||Rob Nel (2004–2007)
Paul André Blom (2004 - 2007)
KOBUS! (an aa spelled K.O.B.U.S!) is an Afrikaans hivy metal baund formed in 2000 bi ex-Springbok Nude Girls guitarist Theo Crous an ex-Voice of Destruction vocalist Francois Breytenbach Blom. They performed as a duo till 2004 when they wur joined bi Rob Nel on bass an Paul André Blom on drums.
In 2007 Rob Nel wis replaced on bass bi Pierre Tredoux an in 2008 drummer Paul Andre Blom wis replaced bi Werner Von Waltsleben.
The baund haes released three albums: The sel-titled debut kobus! in 2002, 100% Skuldgevoelvry in 2004, an Swaar Metaal in 2007. The first twa releases contained an eclectic mix o styles, crossin genres frae track tae track. The album Swaar Metaal, which wan the 'Best Afrikaans Rock Album' award at the 2008 Sooth African Muisic Awards, is sonically mair uniform than its predecessors, an Afrikaans-leid hivy metal album, regardit as a first in Afrikaans muisic.
Albums[eedit | eedit soorce]
- Kobus! (released 2002)
- 100% Skuldgevoelvry: (released 2004)
- Swaar Metaal: (released 2007)
Hoenderman[eedit | eedit soorce]
Hoenderman (Chickenman) is ane o the baund's best kent sangs. The sang narrative tells aboot a nicht when "Kobus" wakes up an finds a "chickenman" at the fuit o his bed. He affers the chickenman a beer, but the chickenman scratches his floor, drinks aw o Kobus' beer an makes lood chicken noises. The chickenman then leaves, an the next nicht, brings his whole family.
References[eedit | eedit soorce]
- Tromp, Peter (April 23, 2004). "More than just another Afrikaans rock band". Tonight (Independent News & Media). Retrieved 2007-05-13.
- Mayne, Jane (May 4, 2007). "Swaarmetaal-K.O.B.U.S". Tonight (Independent News & Media). Retrieved 2007-05-17.
- Sabrina Dean (2007-04-24). "Best Afrikaans band in the universe?". The Citizen. "The new album puts Kobus! on the map as the first band to do heavy (I mean real heavy) metal in Afrikaans."