John Smeaton is a baggage haundler at Glesgae Internaitional Airport. He became inrowed in coonterin a failt terrorist bellum on the airport. Altho regairdit as a Glaswegian, Smeaton actually bides in Erskine, a wee toun ootwi the ceety nae faur frae the airport. He wis eddicate at Park Mains Heich Schuil.
Whan he first leuked til the bellum, Smeaton wis ootside the airport smeekin a cigarette in his break. Efterhaund, he myndit his foremaist thochts at seein the ootgang o the twa suspects frae the bleizin caur an thair attack on the aesome polisman that's ettle wis tae daunten thaim: "Whit's the score? A'v got tae git this sortit."
The statement that seems tae hae been maist taen tent o, tho, wis John's message til terrorists (whan speirt bi ITV News): "Glasgow doesna accept this. This is Glasgow; we'll set aboot ye."
The brawest thing aboot John's ongaun, housomeiver, whit seems tae hoise him the heichmaist, is the fact that he seems tae be laith tae be ruised for his actions in the hail event. His honesty, his bein taen, an his bein blate aw sers thegither tae mak him a hero, naithers (or mair likely, acause o) his hummleness.
Smeatomania: Tribute Wabsteids tae the Internet Phenomenon
- “John Smeaton - Hero For Our Time” Ane Campie Glaswegian Sets Abute Al-Qaida.
- “John Smeaton Appreciation Group” Facebook.
- “Smeato” Bebo group.
- “Baggage handler becomes web hero” BBC News, 2 Julie 2007.
- “Airport Worker 'a hero for our time'” The Telegraph, 4 Julie 2007.
- “This is Glasgow. We'll just set aboot ye.” The Guardian, 5 Julie 2007.
- “Passengers Turned Heroes To Stop Attack” Glasgow Evening Times, 2 Julie 2007.
- “Smeaton's Not Beaten .. He's Just Having A Wee Lie Down” The Daily Record, 5 Julie 2007.
- “Modest John: I'm No Hero” The Sun, 5 Julie 2007.
- “Smeaton Among Airport Heroes to be Honoured by First Minister” Scotland on Sunday, 8 Julie 2007.
- “Not fashed --- And Proud of It” Scotland on Sunday, 8 Julie 2007.
- “Shopkeeper inspired by Smeaton challenges thief” BBC News, 17 Julie 2007.
- “Smeaton gets it sorted for charity” The Scotsman, 19 Julie 2007.
- “Warning to all would-be terrorists: John Smeaton is back on duty today” The Scotsman, 30 Julie 2007.
- “Hero's welcome back for 'Smeato' at the scene of his greatest triumph” The Scotsman, 31 Julie 2007.