|Birth name||Clas Håkan Jesper Strömblad|
|Born||November 28, 1972
|Genres||Melodic daith metal, daith metal,
thrash metal, pouer metal,
Hivy metal, alternative metal
|Instruments||Guitar, drums, keyboards,
bass, Hammond organ
|Labels||Nuclear Blast, Ferret Music,
Wrong Again, Regain
|Associatit acts||In Flames, Dimension Zero,
Ceremonial Oath, All Ends
Clas Håkan Jesper Strömblad (born 28 November 1972) is a Swadish muisicker who is currently the guitarist for the baunds Dimension Zero & The Resistance. He is maist kent as foonder an umwhile guitarist/drummer/keybuirdist o the Swadish melodic daith metal baund In Flames, guitarist o the band Sinergy, bassist o Ceremonial Oath an drummer o HammerFall.
Table o contents
He is kent tae be an avid World of Warcraft player, even wearin a "WoW" t-shirt on stage at times. He an aw plays a guitar imprintit wi the logo for the Horde faction frae World of Warcraft as can be seen in this pictur: Jesper Strömblad's WoW guitar
On 3 February 2009, the band's website inflames.com announced that Jesper would not be participating in the Australia/South America/Japan tour in order to get treatment for his alcohol abuse problems. Niklas Engelin was announced as his replacement for the tour.
On Februar 12, 2010, Jesper announced that he wis leavin In Flames permanently for personal problems an health issues.
Strömblad is kent for haein played in an been a foondin member o a series o baunds an side projects. Strömblad is currently the guitarist (umwhile bassist) o Dimension Zero, a side project which he stairtit wi umwhile In Flames guitarist Glenn Ljungström. Strömblad is an aw currently a member o anither side project he stairtit cried All Ends, for which he an his In Flames bandmate Björn Gelotte baith write the muisic. Neither plans tae play in the side project due tae In Flames' demandin schedule, but they continue tae aid in writin sangs for the baund tae play. He is an aw wirkin on a side project thegither wi Roland Johansson, umwhile sangster o the Swadish metal baund Sonic Syndicate although as o Januar 2011 there has been no sign o ony offeecial release frae the twa.
He haes formit a new baund cried The Resistance alang side wi fellae umwhile In Flames guitarist Glenn Ljungström, umwhile vocalist for The Haunted Marco Aro, Alex Losbäck Holstad of Despite, an Chris Barkensjö o Carnal Forge.
- Ceremonial Oath – bass guitar (1990–1993), (foondin member)
- HammerFall – drums (1993–1996), (foondin member)
- Sinergy – guitar (1997–1999), (foondin member)
- In Flames - drums (1990–1993) guitar (1993–2010), (foondin member)
- The Resistance - guitar (2010-), (foondin member)
- 1997 - Withering Surface - "Scarlet Silhouettes": Guitar Solo at "Scarlet Silhouettes"
- 1997 - Misanthrope - "Visionnaire": Guitar solo at "Hypochondrium Forces"
- 1998 - Exhumation - "Dance Across the Past": Guitar Solo at "Images of Our Extinction"
- 1999 - Grievance - "The Phantom Novels"
- 2007 - Annihilator - "Metal": Guitar Solo at "Haunted"
With In Flames
- Lunar Strain (1994)
- The Jester Race (1995)
- Whoracle (1997)
- Colony (1999)
- Clayman (2000)
- Reroute to Remain (2002)
- Soundtrack to Your Escape (2004)
- Come Clarity (2006)
- A Sense of Purpose (2008)
With Dimension Zero
With Ceremonial Oath
- Beware the Heavens (1999)
Strömblad currently uises Gibson guitars. Afore the release o Reroute to Remain, he wis an endorser o ESP uisin his signatur variant o the EX series till he switched tae Gibson guitars wi his fellae baundmate Björn Gelotte. He switched tae Gibson for the release o Reroute To Remain, but returned tae ESP for the recordin o Soundtrack To Your Escape. Strömblad haes nou returned tae Gibson syne the release o Come Clarity. He uises the Gibson Flying V an Explorer Voodoo models, as well as some Gibson Gothic Explorer II's.
- "Ratsit - Gratis upplysning pĺ företag och privatpersoner". Ratsit.se. 1972-11-28. Retrieved 2011-08-17.
- "GUITAR WORLD's 100 Greatest Heavy Metal Guitarists Of All Time".
- Lady Enslain (1999). "Interview with Jesper Strömblad". Enslain. Archived from the original on 2002-12-26. Retrieved 2007-06-23.
- "Roland Johansson's interview with Heavyhell".
<ref>tag; no text was provided for refs named
Cite error: Invalid