Jeonju is a ceety in the Republic o Korea, an the caipital an lairgest ceety o Jeollabuk-do (North Jeolla). It is an important tourist center famous for Korean fuid, historic biggins, sports activities an innovative festivals.
Table o contents
Locatit in the fertile Honam plain, famous for strawberries an exceptional produce, Jeonju haes been an important regional center in the province for centuries. Ance, the ceety wis the caipital o Hubaekje Kinrick, which wis foondit bi Gyeon Hwon. The ceety wis regardit as the spiritual caipital o the Joseon Dynasty acause the Yi ryal family oreeginatit there. The Chŏnju Kim in North Korea, of whom Kim Il-sung wis descendit frae, hae their ancestral seat (pon’gwan) in Jeonju as well.
The toun wis occupied bi the Donghak peasants' movement in 1894. Jeonju wis given metropolitan status in 1935, an the ceety wis foondit in 1949.
- Jeonju bibimbap 비빔밥 , a traditional local fuid, is well-kent athort the Republic o Korea. There are an aa several vera popular vegetarian restaurants servin Jeonju style fuid an pine wine.
- The Naitional Jeonju Museum exhibits ancient relics frae the Baekje days.
- There are extensive ryal museums, temples, a castle fortress on a hillside, an a well-kent paper museum, as well as an annual paper fashion show hielichtin baith the latest style an traditional Korean clothin made o paper.
- The Jeonju Hanok Village (Hanok Maeul) is a traditional-style village locatit in the hert o Jeonju, hoosin ower 800 traditional "hanok" style biggins. It contains mony traditional tea shops, souvenir shops an restaurants.
- The Jeonju International Film Festival draws aboot 50,000 visitors annually.
- Jeonju is the hametoun o the breakdancin crew Last for One, internaitional Battle of the Year champion.
Fowk an iveryday life
Education is a major industry in the ceety, but it does no hae the manufacturin or hivy industries foond in ither Korean ceeties. Due tae its rural location, the local muntains an pairks are popular for ootdoor recreation. There are an aa various historical sites in the aurie. The ceety an aa haes a zoo, a lairge pairk, an the Samsung Soond an Cultur Hall, a lairge, modren concert complex on the Chonbuk Naitional University campus.
- San Diego, Californie, USA
- Ladysmith, Wisconsin, USA
- Suzhou, Jiangsu Province, Cheenae
- Kanazawa, Ishikawa Prefectur, Japan
See an aa