Individuals namit frae left tae richt:
|c. 124 million|
|Regions wi signeeficant populations|
|Italy 55,695,126 |
Predominantly Roman Catholic.
|Sib ethnic groups|
Italians (Italian: italiani) are an ethnic group native o Italy that share a common Italian cultur, ancestry an speak the Italian leid as a mither tongue. Legally, Italians are citizens o the Italian Republic, regardless o ancestry or kintra o residence (tho the principle o jus sanguinis is uised extensively an arguably mair favorably in the Italian naitionality law), an are distinguisht frae fowk o Italian strynd an frae ethnic Italians livin in territories adjacent tae the Italian Peninsulae.
- 15° Censimento generale della popolazione e delle abitazioni (Italian). ISTAT (27 aprile 2012). Retrieved on 22 September 2012. .
- Italiani nel Mondo: diaspora italiana in cifre (Italian). Migranti Torino (30 April 2004). Retrieved on 22 September 2012. .
- Ethnic origins, 2006 counts, for Canada, provinces and territories - 20% sample data. Statistics Canada (6 October 2010). Retrieved on 22 September 2012. .
- A Picture of the Nation: Cultural diversity overview. Australian Bureau of Statistics (29 January 2009). Retrieved on 22 September 2012. .
- Criteria underlying legislation concerning citizenship. Italian Ministry of Interior. Retrieved on 22 September 2012. .