Gentbrugge is ane o 25 destricts ("wijken") o the ceety o Ghent, Belgium in the Flemish Region o Belgium. Gentbrugge thegither wi Oud Gentbrugge haed been a separate municipality afore Januar 1, 1977, when it fused wi Ghent.
Table o contents
Neighborhuids[eedit | edit source]
The destrict o Gentbrugge itsel haes been dividit in fower neighborhuids: Dries, Sportplein, Coninxdonk an the rural aurie Zwarte Fles wi a population o 3417, 3653, 268 an 6 respectively in 2008.
Demographic facts[eedit | edit source]
- Atween 1999 an 2008 the population grew bi 2,1% as compared tae 7,1 for Ghent entirely
- The average age is 42,9
- The number o non-Belgian inhabitants is wi 3,7% lawer than the average o Ghent (10,01%)
Gentbrugse Meersen[eedit | edit source]
The Gentbrugse meersen is a rural aurie o 270ha surroondit bi urbanized Gentbrugge tae the Wast, the Scheldt river in the East an pairtit in the middle bi the E17 freeway. It is being developed bi the Ceety o Ghent tae an aurie for natur development/conservation an recreation.
Places o interest[eedit | edit source]
- Rattendaelepark. Historical parc, nou for recreational uise. Frae the Castle Vilain named efter its first awner Albijn Vilain (1619) anerlie a touer remains.
- The water touer, visible when enterin Ghent bi the E17 heich-gate frae Antwerp. Oreeginally frae 1937 an colorfully repaintit in 1990 bi the Ghent airtist Chris Demangel.
- Gentbrugge hosts the stadium o the Belgian first league fitbaa club, KAA Gent, an aa kent as La Gantoise.
- The St. Eligius Kirk near the Brusselsesteenweg. Oreeginally neo-gothic frae 1884, but expandit in airt-deco style in 1937 bi the airchitect W. Vandenbogaerde.
- The castle Coninxdonck, built in the 19t century tae replace a medieval castle
- The Admeenistrative Center. An example o 60ties functionalism designed bi the Belgian airchitect Paul Felix in 1973.
Sports[eedit | edit source]
Gentbrugge has the stadium (Jules Ottenstadion) of the First Class-team KAA Gent, also known as La Gantoise. Besides the stadium are some tennis courts of a team which is also called La Gantoise, besides the hockey team.
There's also another football team in Ghent, which played its games in the Emanuel Hielstadium. This team was created on the 1. April 1899 when the teams Athletic Club Gantois, Sport Pédestre Gantois and Football Club Gantois merged and became member of the UBSSA as Racing Club de Gand. In the period before 2010 this team has changed its name after some later developments into KRC-Gent-Zeehaven and it plays its matches in Oostakker. The fields in Gentbrugge have accommodated athletics from 2010 in order to give a suitable training field to the Racing Club Gent for Athletics.
References[eedit | edit source]
- Wijkmonitor Stad Gent 2009
Freemit airtins[eedit | edit source]
- Offeecial steid o the destrict Gentbrugge
- Local activities an events
- Steid o Gentbugse Meersen natur conservation aurie