The General Motors Company, an aa kent as GM, is a Unitit States-based automaker wi its headquarters in Detroit, Michigan. The company manufactures caurs an trucks in 34 countries, recently employed 244,500 fowk aroond the warld, an sells an services vehicles in some 140 kintras. Bi sales, GM rankt as the lairgest U.S. automaker an the warld's seicont-lairgest for 2008, having the third-highest 2008 global revenues among automakers on the Fortune Global 500.
Table o contents
Brands[eedit | eedit soorce]
Current brands[eedit | eedit soorce]
|Buick||since 1908||North America, China, Israel, Taiwan|
|Cadillac||since 1909||Global (except Sooth Americae, Indie, SE Asie, Australie)|
|GMC||since 1912||North Americae, Middle East|
|Chevrolet||since 1917||Global (except Australie, New Zealand, Sooth Korea, Vietnam)|
|Vauxhall||since 1925||Unitit Kinrick|
|Opel||since 1929||Europe (except UK), Africe, Asie, Oceanie, Sooth Americae|
|Holden||since 1948||Australie, New Zealand|
|Daewoo||since 2002||Sooth Korea, Vietnam|
Discontinued brands[eedit | eedit soorce]
Sauld brands[eedit | eedit soorce]
- Frigidaire (1919–1979), sauld tae Ohio-based White Consolidated Industries
- Lotus (1986–1993), sauld tae Luxembourg-based A.C.B.N. Holdings S.A.
- Saab (1989–2010), sauld tae Dutch supercaur manufacturer Spyker Cars NV
Umwhile affiliates[eedit | eedit soorce]
- Fiat (2000–2005), GM awned 20 percent at ane time wi put option
- Fuji Heavy Industries, manufacturer o Subaru (1999–2006), GM awned 20 percent at ane time
- Isuzu (1971–2006), GM awned 49 percent at ane time
- Suzuki (1981–2008), GM awned ower 20 percent at ane time
Spin-affs[eedit | eedit soorce]
- GM Defense 1950–2003 wis ance pairt o General Motors Diesel Division an as General Dynamics Land Systems division o General Dynamics
- Electro Motive Division of General Motors wis awso ance pairt o General Motors Diesel Division an nou kent as Electro-Motive Diesel
- Detroit Diesel sauld tae Penske Corporation; braken up an portion sauld to the umshile Daimler-Chrysler AG (nou Daimler AG); nou pairt o Daimler AG
- Transit division wis sauld tae Motor Coach Industries and Transportation Manufacturing Corporation
- Diesel Division of General Motors of Canada Limited spun aff an later acquired bi General Motors Canada as Diesel Division o General Motors of Canada Limited
- EDS – Electronic Data Systems
- Hughes Electronics (Nou The DirecTV Group)
- 1999 GM spun aff its pairts makin operations as Delphi
References[eedit | eedit soorce]
- Strott, Elizabeth (January, 21 2009). "Toyota Takes Sales Crown from GM". MSN. Retrieved June 1, 2009.
- "Global 500 2009". CNN. July 20, 2009. Retrieved October 12, 2009.
- "Italy: Hapless Fiat Wants To Force GM Hand". United Press International. Retrieved June 1, 2009.
- "GM to Sell Its Stake in Fuji Heavy Industries". Los Angeles Times. October 6, 2005. Retrieved June 1, 2009.
- "GM Sells Isuzu Shares for $300 Million to Japanese Trading Companies, Bank". USA Today. April 11, 2006. Retrieved June 1, 2009.
- "GM Sells Equity Stake in Suzuki". Cartype. November 17, 2008. Retrieved June 1, 2009.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae General Motors.|