Ford Racing is the Ford Motor Company's racin division an the multinaitional name uised for its motorsport activity.
- 1896 - Henry Ford reached a top speed o 20 mph in his first caur, Quadricycle.
- 1901 - Henry Ford defeatit Alexander Winton (the most accomplished automobile builder/racer o the era) in a 10-lap race on a ane-mile oval at the Detroit Driving Club, Grosse Pointe, Michigan. He owercame his rival's mair pouerful caur in Sweepstakes, a racin caur o his awn design.
- 1903 - Ford 999 (named efter a famous New York Central train), driven bi Barney Oldfield, lapped the Indiana Fairgrounds dirt track at a then-record 60 mph.
- 1909 - A Ford Model T wan the transcontinental New York tae Seattle cross-kintra race (about 6600 km).
- 1932 - Ford introduced its V-8 Flathead ingine, bringin V-8 pouer intae mass production wi the slogan "Everyman’s power for the road, and Everyman’s power for racing".
- 1936 - Ionel Zamfirescu wan the Monte Carlo Rally drivin a Ford Anglia.
- 1949 - Jim Roper, drivin a Lincoln, wan the first NASCAR race.
- 1967 - Jim Clark, drivin a Lotus-Ford, won the Dutch Grand Prix. This is Ford's first grand prix victory.
- 2003 - Giancarlo Fisichella, drivin a Jordan-Ford, wan the Brazilian Grand Prix. This is Ford's 176t an last grand prix victory.
Freemit airtins 
- Offeecial websteids Team Ford Racing
- Offeecial wabsteids Ford Racing
- Official wabsteids Australie's Ford Racing
- Offeecial wabsteids Cheenae's Ford Racing
- Ford Racing on Facebook