The Ford Elite wis an automobile produced bi the Ford Motor Company for the North Americaen market frae 1974 tae 1976. The Elite wis based on the Ford Torino, an wis a twa-door coupe intendit tae be, in the words o Ford's advertising, a "mid-size caur in the Thunderbird tradition"—a mair affordable personal luxury caur than the Thunderbird, intended tae compete wi such caurs as the Chevrolet Monte Carlo an the Chrysler Cordoba. It wis essentially the concurrent Mercury Cougar XR-7 wi a mild front end restyle.
In the 1974 model year, the Elite wis considered a sub-model o the Torino; although advertised separately, the side script said "Gran Torino Elite" an the caur woud be titled an registered as a Gran Torino. In 1975 an 1976 (with "Elite" side script) ,the Elite wis fully its awn model. In aw three years, the caur sold well.
The Elite name wis dropped efter 1976 because the Ford range wis being restructured an dounsized. The Thunderbird wis dramatically reduced in size an price for 1977, movin tae the LTD II platform that replaced the Torino. In effect, the Elite continued unner the mair-recognized Thunderbird name, wi the lairger caur being discontinued.
As standard, the Elite came wi:
- 351W 351M V8 ingine o 351 CID (5.8 L)
- 3-speed automatic transmission
- Pouer brakes (front disc brakes, rear drum brakes).
- Pouer steerin
- Cloth bench seats
- Vinyl roof wi twin opera windows, Landau (partial) vinyl top for 1976 model year.
- Protective padded body side moldings
Amang the options that coud be specified on the Elite wur:
- 400M V8 ingine o 402 CID (6.6 L)
- 460 V8 ingine o 460 CID (7.5 L)
- Pouer glass moonroof
- Pouer steel sunroof
- Air conditioning wi standard manual control or optional Automatic Temperature Control
- Metallic Glow paint
- Cruise (speed) control
- Gauge package wi tachometer, oil pressure gauge, coolant temperature gauge, an ammeter gauge
- Fuel Sentry Vacuum Gauge - monitors intake manifold vacuum tae give an indication o hou hard the ingine is workin, an thus economy (no available wi gauge package).
- Fuel Monitor Warning Licht - as abuin, but an on/off licht instead o a gauge.
- Bucket seats an center console (1976 ae).
- The Ford Torino Page. Ford Elite. Retrieved on April 24, 2005.
- Ford Motor Company. 1975 Ford Elite advertising.