Faro mey refer tae:
Places[edit | edit source]
- Faro Destrict, in the Algarve, soothren Portugal.
- Faro, Yukon, Canadae.
- Faro, Spain, parish in Lugo, Spain.
- Fårö, Swadish island in Baltic Sea.
- Punta del Faro, northeastren point o Sicily, Italy.
- Faro (department), a diveesion o the North province in Cameroon.
- Faro National Park, naitional pairk in Cameroon.
- Faro, a veelage in North Carolina, Unitit States that wis the steid o the 1961 Goldsboro B-52 crash
Fowk[edit | edit source]
- Rodrigo Faro, Brazilian actor.
- Saunt Faro, an aa kent as Burgundofaro, Roman Catholic Bishop o Meaux, Fraunce.
- Faro, pseudonym o Faith an Ross Eckler
Biggins an structures[edit | edit source]
- Faro de Moncloa, transmission touer in Madrid, Spain.
- Faro del Comercio, biggin in Monterrey, Mexico.
- El Faro towers, complex o twa touers in Buenos Aires, Argentinae.
Ither[edit | edit source]
- Faro's Daughter, a novel bi Georgette Heyer
- Faro de Vigo, a Galician newspaper frae Vigo, Spain
- Faro (card game), a card game descendant o Basset
- Faro shuffle, a method o shufflin playin caurds
- Faro (mythology), a god in Mande meethology
- Faro (beer), a type o Belgian ale
- Faro Technologies, a Unitit States technological company
- "Buddy Faro", a short-lived television series
See an aa[edit | edit source]
- 9358 Fårö, main belt asteroid.
- Farø Bridges, in Denmark
- Faros, veelage in Greece
- Faroe Islands, Dens aorchipelago in the North Atlantic
- Ferro (disambiguation)
- Farro, a wheat plant an aa kent as Emmer
- Pharo, programming language
- Pharos (disambiguation)
- Pharaoh (disambiguation)
- Pharao (disambiguation)