The Daihatsu Copen is a 2-door roadster wi an aluminium retractable hardtop built bi the Japanese caur company Daihatsu. It first debuted at the 1999 Tokyo Motor Show, as the Daihatsu Copen concept. In twa years, the OFC-1 wis also completit as a precursor tae the Copen, based on Daihatsu's front-wheel-drive licht-caur platform.
The Copen wis originally designed wi a 660 cc turbocharged ingine in order tae meet Japanese kei caur regulations. Houever, it nae langer meets environmental emissions standards in several ither kintras, an so in these markets the Copen is fittit wi a mair pouerful 1.3 L ingine.
At the 2005 Frankfurt Motor Show, Daihatsu revealed twa new trim levels o the Copen, the 1.3l an the 'ZZ'.
Table o contents
Japanese market 
- Pouer — 48 kW (64 PS) (68 PS for UK market)
- Torque — 110 Nm (100 Nm for UK market)
- Top Speed — 145 km/h (90 mph) UK version (MT)
- Top Speed — 142 km/h (88 mph) Japanese version (MT)
- Combined fuel consumption — 44.1 mpg
- 0–62 mph time — 11.7s (MT)
European, Sooth African, Hong Kong an Taiwanese markets 
- 1.3l DVVT ingine DOHC 16 valve
- Pouer — 86 hp (64 kW; 87 PS) @ 6000 rpm
- Torque — 120 N·m (89 lb·ft) @ 4400 rpm
- Top Speed — 170 km/h (110 mph) (MT)
- Combined fuel consumption — 6 L/100 km (47 mpg-imp; 39 mpg-US)
- 0–62 mph time — 9.5s (MT)
See also 
- (Inglis) copenworld - Daihatsu Copen Community Website
- (Inglis) Daihatsu Copen specifications
- (Inglis) UK owners club
- (Inglis) Club Copen Singapore
- (French) Daihatsu Copen Toyota Morocco