|Status||Ceremonial coonty an (smawer) unitary destrict|
|Region||North East Ingland|
- Admeen. cooncil
- Admin. aurie
2,676 km2 (1,033 sq mi)
2,226 km2 (859 sq mi)
- Total (2011 est.)
- Admin. council
230 /km2 (600 /sq mi)
|Durham County Council
|Members o Parliament|
* Only the part of the borough to the north of the River Tees is within the ceremonial County Durham.
Coonty Durham // is a ceremonial coonty an (smawer) unitary destrict in north east Ingland. The coonty toun is Durham. The lairgest settlement in the ceremonial coonty (in its awn unitary Borough) is the toun o Darlington. The coonty haes a mixtur o minin an fermin heritage, as well as a hivy railwa industry, pairticularity in the soothwast o the coonty in Darlington, Shildon an Stockton. Its economy wis historically based on coal an iron minin. It is an aurie o regeneration an promotit as a tourist destination.
References[eedit | eedit soorce]
- "Table P07 2011 Census: Number of usual residents living in households and communal establishments, local authorities in England and Wales". 2011 Census, Population and Household Estimates for England and Wales. Office for National Statistics. 16 July 2012. Retrieved 18 July 2012.
- Boundary Commission for England (2007). Mapping for the Non-metropolitan Counties and Unitary Authorities; fifth periodical report. Boundary Commission for England. ISBN 0-10-170322-8.
- John Marius Wilson, Durham, Imperial Gazetteer of England and Wales, (1870-72). Retrieved 30 November 2007.
- Durham County Council - History and Heritage of County Durham. Retrieved 30 November 2007.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae County Durham.|