Britta Thomsen (born 23 Januar 1954 in Aalborg) is a Dens politeecian an Member o the European Pairlament. She is a memmer o the Social Democrats, which is pairt o the Pairty o European Socialists, an is vice-chair o the European Parliament's Committee on Industry, Research an Energy.
She is a memmer o the Committee on Weemen's Richts an Gender Equality an aw, a substitute for the Committee on Development, an vice-chair o the delegation for relations wi Sooth Africae. She recently backit up the Manifesto o the Spinelli Group.
- Scholarship, Nordic Africae Institute, Uppsala (1979)
- Studies in Portuguese leid an cultur, University o Lisbon (1979–1980)
- Studies in Portuguese an Spainyie, Aarhus University (1980–1983)
- MA (History), Aarhus University
- Teacher an organiser o adult education (1983–1989)
- Consultant (various contracts)
- Consultant, HK (Union o Commercial an Clerical Employees in Denmark), responsible for internaitional projects an surveys in the tourism an service industries (1994–2000)
- Director an awner o Facilitate (consultancy), wirkin wi labour mercat issues at European level (2001–2004)
- Wi the Dens Social Democrats
- Memmer o the pairty programme committee (2000)
- Publications: airticles aboot Portugal in various Dens magazines
- Offeecial wabsteid
- European Parliament biography of Britta Thomsen (incl. Speeches, Questions an Motions)
- Template:Declaration of financial interests of the 6th term