Black Rose: A Rock Legend
|Black Rose: A Rock Legend|
|Studio album bi Thin Lizzy|
|Released||13 Aprile 1979|
|Recordit||Paris an Lunnon; December 1978 – Februar 1979|
Warner Bros. Records (US)
|Thin Lizzy chronology|
The album debuted an peakit at #2 in the UK album chairts an is the baund's maist successful studio album. It wis the first time that blues rock guitarist Gary Moore remained in Thin Lizzy lang enough tae record an album efter previous stints in 1974 an 1977 wi the baund.
Table o contents
Sangs[edit | edit source]
The album includit the seicont sang Lynott wrote aboot a member o his family entitled "Sarah", the first sang bi this name haein appeared on 1972's Shades of a Blue Orphanage, written aboot his grandmither, namit Sarah an aw. The sang on Black Rose is aboot his then newly born dochter.
The last track, "Róisín Dubh", consists o traditional sangs, aw arrangit bi Lynott an Moore, as well as oreeginal pairts. The sang "Will You Go Lassie, Go" (Wild Mountain Thyme) is sometimes mistakenly creditit as a traditional sang, but wis in fact written by William McPeake, an first recordit bi Francis McPeake (an is on the album creditit tae F. McPeak).
Reception[edit | edit source]
Greg Prato o Allmusic describit the album as "Thin Lizzy's last true classic album", an their "maist muisically variet, accomplished, an successful studio album". He praist Moore's presence as "a perfect fit", an singled oot "Do Anything You Want To", "Waiting for an Alibi" an "Sarah" as staund-oot tracks, amang ithers. He praised the title track, an its "amazin, complex guitar solo".
Track leetin[edit | edit source]
|1.||"Do Anything You Want To"||Philip Lynott||3:53|
|2.||"Toughest Street in Town"||Scott Gorham, Lynott, Gary Moore||4:01|
|3.||"S&M"||Brian Downey, Lynott||4:05|
|4.||"Waiting for an Alibi"||Lynott||3:30|
|6.||"Got to Give It Up"||Gorham, Lynott||4:24|
|7.||"Get Out of Here"||Lynott, Midge Ure||3:37|
|9.||"Róisín Dubh (Black Rose): A Rock Legend"||Lynott, Moore
Remastered edition[edit | edit source]
A new remastered an expandit edition o Black Rose wis released on 27 Juin 2011. This new edition is a 2CD set, wi the oreeginal album on disc ane, an bonus material on disc twa.
Disc twa[edit | edit source]
- "Just the Two of Us" (B-side) (Lynott)
- "A Night in the Life of a Blues Singer" (Langer version) (Lynott)
- "Rockula (Rock Your Love)" (Jimmy Bain)
- "Don't Believe a Word" (Slow version - Lynott/Moore vocals) (Lynott)
- "Toughest Street in Town" (Different version) (Lynott, Moore, Gorham)
- "S&M" (Nassau, 1978) (Lynott, Downey)
- "Got to Give It Up" (Nassau, 1978) (Lynott, Gorham)
- "Cold Black Night" (Nassau, 1978) (Moore)
- "With Love" (Nassau, 1978) (Lynott)
- "Black Rose" (Nassau, 1978) (Lynott, Moore)
Personnel[edit | edit source]
- Phil Lynott – bass guitar, lead vocals, twal-string guitar
- Scott Gorham – lead guitar, backin vocals
- Gary Moore – lead guitar, backin vocals
- Brian Downey – drums, percussion