Table o contents
Selected works[eedit | edit source]
Plays[eedit | edit source]
- Anatol (1893), a series of seven acts revolving around a bourgeoisie playboy and his immature relationships.
- Flirtation (Liebelei - 1895), also known as The Reckoning, which was made into a film by Max Ophüls and adapted as Dalliance by Tom Stoppard (1986) and Sweet Nothings by David Harrower for the Young Vic in 2010.
- Fair Game (Freiwild - 1896)
- Reigen (1897), more usually called La Ronde and also known as Hands Around, is still frequently presented. Max Ophüls directed the first movie adaptation of the play in 1950; Roger Vadim directed a second version in 1964, and Otto Schenk a third version in 1973. In 1998, it was reworked by British playwright David Hare as The Blue Room.
- Paracelsus (1899)
- The Green Cockatoo (Der grüne Kakadu - 1899)
- La Ronde - 1900
- The Lonely Way (Der einsame Weg - 1903)
- Intermezzo (Zwischenspiel - 1904)
- Der Ruf des Lebens (1906)
- Countess Mizzi or the Family Reunion (Komtesse Mizzi oder Der Familientag - 1907)
- Living Hours (1911)
- Young Medardus (Der junge Medardus - 1910)
- The Vast Domain (Das weite Land - 1911). The play was adapted as Undiscovered Country by Tom Stoppard (1979).. Two film versions of this play have been made, the first by Peter Beauvais in 1970 with O. W. Fischer as Hofreiter, the second one in 1986 by Luc Bondy and starring Michel Piccoli.
- Professor Bernhardi (1912)
- The Comedy of Seduction (Komödie der Verführung - 1924)
Novels[eedit | edit source]
Short stories and novellas[eedit | edit source]
- Dying (Sterben - 1895)
- None but the Brave (Leutnant Gustl - 1900)
- Berta Garlan (1900)
- Blind Geronimo and his Brother (Der blinde Geronimo und sein Bruder - 1902)
- The Prophecy (Die Weissagung - 1905)
- Casanova's Homecoming (Casanovas Heimfahrt - 1918)
- Fräulein Else (1924)
- Rhapsody- also published as Dream Story (Traumnovelle - 1925/26), later adapted as the film Eyes Wide Shut by American director Stanley Kubrick)
- Night Games (Spiel im Morgengrauen - 1926)
- Flight into Darkness (Flucht in die Finsternis - 1931)
- The Death of a Bachelor
Nonfiction[eedit | edit source]
- Youth in Vienna (Jugend in Wien), an autobiography published posthumously in 1968
- Diary, 1879-1931
- Comedies of Words and Other Plays (1917)
Publications[eedit | edit source]
- Theodor Reik Arthur Schnitzler als Psycholog (Minden, 1913)
- H. B. Samuel Modernities (London, 1913)
- J. G. Huneker Ivory, Apes, and Peacocks (New York, 1915)
- Ludwig Lewisohn The Modern Drama (New York, 1915)
References[eedit | edit source]
- Dalliance was staged at the National Theatre by Peter Wood. It opened in the Lyttelton Theatre 27 May 1986.
- Sweet Nothings was directed by Luc Bondy at the Young Vic and opened on 25 February 2010.
- The Blue Room was staged at the Donmar Warehouse in London by Sam Mendes, opening on 22 September 1998.
- Undiscovered Country was staged at the National Theatre by Peter Wood. It opened in the Olivier Theatre 20 June 1979.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Arthur Schnitzler.|