Arsames is a Iranian daith metal baund frae Mashhad, the seicont lairgest ceety in Iran. The baund wis formed in 2002 bi Ali Madarshahi. Arsames haed chyngit its line-up mony times, Vocalist an first drummer Ali Madarshahi is the anerlie oreeginal member who haes remained. The oreegin o the name o the baund, Arsames, came frae the name o ane o the keengs o Persian Empire durin the Achaemenid dynasty.
Table o contents
Arsames oreeginally formed in winter of 2002. They record their debut single "Adiposere" in 2005 in their hame studio which wis in the brutal daith metal genre. In 2006 they released an unsigned studio album (Cyclopia) digitally. The album got positive regards bi the fans specialy on myspace.[unreliable soorce?] A second download-only album, Homo Sapiens, was released in 2007.
In 2007, Malaysian documentary-maker Zan Azlee interviewed the baund as pairt o I'm Muslim Too!, a documentary on youth in the Middle East.
In 2008 Arsames joined a baund contest at Metalcamp 2009 in Slovenie an they received the maist votes. In Julie 2009 Arsames performed at the Unirock Open Air Festival in Turkey wi baunds like Arch Enemy, Kreator an Amon Amarth. They hae got mony positive reaction frae fans an critics as they addressed Arsames as Iron Maiden an daith o Iran.
2010 wis a busy year for arsames, in Aprile they played at Metal Asylum in Dubai. Arsames released their first signed album, Immortal Identity, containing eight tracks. In November Arsames heidlined a metal festival named 'Sikkim Fest' in Indie.
Band members 
- Current members
- Ali Madarshahi - Vocals
- Morteza Shahrami - Guitar
- Ahmad Takalou - Guitar
- Rouzbeh Zourchang - Bass guitar
- Saeed Shariat - Drums
- Umwhile members
- Hamed "Fetusgrinder" Azizi - Vocals
- Ali Azhari - Guitar
- Hamid Yousefi Faverani - Guitar
- Hamid Alizadeh - Guitar
- Ali Sanayi - Bass guitar
- "Band braves ban for a blare - Iran metal musicians to rock Gangtok on sunday", The Telegraph (Kolkata), 20 November 2010, retrieved 2011-01-28
- Georgina Enzer. "Arsames: 'We have to stay and fight for it'", March 25, 2010. Retrieved on 17 Januar 2011..
- Vince DiMaggio (November 2008) "Arsames Interview" (Digital) MetalStormMag http://www.metalstormmag.com/modules.php?name=News&file=article&sid=110. Retrieved January 17, 2011
- Wilkinson, James (2010) "Iranian metal", Time Out Dubai, 30 March 2010, retrieved 2011-01-28
- Dayal Paterson (2009) "Arsames [Arsames: Peachy Keen]" MetalHammer.UK 202: 22
- Johan, Rizal. "A zeal for telling people’s stories", The Star, 2008-09-28. Retrieved on 29 Januar 2011..
- Arsames – a profile; November 20, 2010 [cited 2010.01.17].
- Imortal Media/Releses; 2010.01.17.
- "ARTIST OF THE MONTH : ECCENTRIC PENDULUM", October 11, 2010. Retrieved on 17 Januar 2011..