Murray in 2011
|Full name||Andrew Barron Murray|
|Born||15 Mey 1987
|Hicht||1.90 m (6 ft 3 in)|
|Plays||Richt-haundit (twa-haundit backhaund)|
|Heichest rankin||No. 2 (17 August 2009)|
|Current rankin||No. 3 (18 August 2013)|
|Grand Slam Singles results|
|Australian Open||F (2010, 2011, 2013)|
|French Open||SF (2011)|
|US Open||W (2012)|
|Tour Finals||SF (2008, 2010, 2012)|
|Olympic Games||Gold Medal (2012)|
|Heichest rankin||No. 51 (17 October 2011)|
|Current rankin||No. 99 (12 August 2013)|
|Grand Slam Doubles results|
|Australian Open||1R (2006)|
|French Open||2R (2006)|
|US Open||2R (2008)|
|Ither Doubles toornaments|
|Olympic Games||2R (2008)|
|Grand Slam Mixed Doubles results|
|Ither Mixed Doubles tournaments|
|Olympic Gemmes||Siller Medal (2012)|
|Davis Cup||1R (2008)|
|Hopman Cup||F (2010)|
|Last updatit on: 13 Mey 2013.|
|Olympic medal record|
|Competitor for Great Breetain|
|Siller||2012 Lunnon||Mixed Doobles|
Andrew Barron "Andy" Murray, OBE (born 15 Mey 1987), is a Scots professional tennis player, currently rankit a career heich o Warld No. 2, an is the Breetish No. 1. He achieved a tap-10 rankin bi the Association o Tennis Professionals for the first time on 16 Aprile 2007, an reached a career peak o Warld No. 2 frae 17 tae 31 August 2009, an again frae 1 tae 22 Aprile 2013. At the 2012 US Open, he acame the first Breetish player syne 1977, an the first Breetish man syne 1936, tae win a Grand Slam singles toornament, whan he defeatit Novak Djokovic in five sets. This title maks him the anly Breetish male tae acome a Grand Slam singles champion durin the Open Era. At the 2012 Olympic Gemmes, Murray defeatit Roger Federer in straicht sets tae win the gowd medal in men's singles, acoming the first Breetish champion in ower 100 years. He an aa wan a siller medal in mixed doobles. He is the anly man in history tae win the Olympic gowd medal an the US Open teetle back-tae-back.
He haes been the runner-up in five ither singles Grand Slam finals: the 2008 US Open, the 2010 Australie Open, the 2011 Australie Open, 2012 Wimbledon an the 2013 Australie Open losin three tae Roger Federer an twa tae Novak Ðoković. In 2011, Murray acame anly the seivent player in the Open Era tae reach the semifinals o aw fower Grand Slam toornaments in ae year.
References[eedit | eedit soorce]
- "Scottish Genealogy Scottish Family Tree History Research Genealogists: Andy Murray". Scottishroots.com. 1987-05-15. Retrieved 2013-04-20.
- "Andy Murray: Player Profile". atpworldtour.com. Retrieved 6 August 2012.
- Samuel, Martin (9 July 2012). "Murray lost to a master of the universe, the tennis equivalent of Pele or Ali...". Daily Mail Online. The Daily Mail. Retrieved 17 January 2013.
- "Double delight for Murray as British No 1 and Robson launch gold bid". Daily Mail. 2 August 2012. Retrieved 7 August 2012.
- Jago, Richard (15 August 2009). "Murray reaches world #2". The New York Observer (London). Retrieved 16 August 2010.
- "US Open 2012 Final: Andy Murray first Brit to win Grand Slam men`s singles title in 76 years". Retrieved 11 September 2012.
- "Andy Murray Reaches US Open Semi Finals". Yahoo News UK. 9 September 2011. Retrieved 23 January 2012.