L-R Dani Evans, Gareth Murdock, Peter Alcorn, Christopher Bowes
|Genres||Fowk metal, pouer metal, hivy metal|
|Past members||Gavin Harper
Alestorm is a hivy metal baund frae Pairth, Scotland. Their muisic is characterized bi a pirate theme, an as a result hae been dubbed a "Pirate metal" baund at a popular hivy metal relatit wabsteid.
Biografie[edit | edit source]
Oreeginally stairtin oot as a twa-member baund consistin o Gavin Harper an Christopher Bowes, Battleheart recordit an independent EP in early 2006. The baund wis completit wi the addition o bassist Dani Evans an drummer Doug Swierczek. Battleheart played their first live show anerlie five days efter the members haed met for the first time.
A seicont EP wis recordit the same year, wi Evans nou featuring in the recordin line-up, although the drums wur again programmed. Later in the year, the sang "Set Sail And Conquer" frae the EP wis featured on Metal Hammer's "Battle Metal V" CD wi ither such baunds as Týr, Firewind, HammerFall an Blind Guardian.
In early 2007, drummer Doug Swierczek left the baund an wis replaced bi Ian Wilson. Efter being signed bi Napalm Records, the baund chynged their name tae Alestorm. The name chynge wis due tae similarities wi Battlelore, who wur an aa signed tae the label. Their debut album, Captain Morgan's Revenge, wis released in early 2008. The sang "Captain Morgan's Revenge" wis an aa featured on Metal Hammer's "Battle Metal VI."
In April 2008, the single "Heavy Metal Pirates" wis released as a digital dounload. Ian Wilson left Alestorm temporarily in Juin o that year acause he wis unable tae commit fully tae the baund. He was temporarily replaced bi German Alex Tabisz, afore rejoining the band in late August, in time for a show at Ivory Blacks in Glesga on August 29.
In September 2008, Bowes annoonced on Bloodstock's offeecial forums that guitarist Gavin Harper haed left the baund. Tim Shaw wis annoonced as Harper's replacement but, efter a brief period o tourin, left the baund. Dani Evans switcht instruments frae bass tae guitar, an Gareth Murdock o Waylander joined as the replacement bassist.
In March 2010, Ian Wilson annoonced he haed left the band due tae wantin tae dae ither things. He wis replaced wi a new drummer named Peter Alcorn.
Baund memmers[edit | edit source]
- Current memmers
- Christopher Bowes – lead vocals, keybuirds (2004–present)
- Dani Evans – guitar (2008–present), bass guitar (2006–2008), backin vocals (2006–present)
- Gareth Murdock – bass guitar, backin vocals (2008–present)
- Peter Alcorn - drums (2010–present)
- Umwhile memmers
- Ian Wilson – drums, percussion (2007–2008, 2008–2010)
- Gavin Harper – guitar, backin vocals (2004–2008)
- Tim Shaw – guitar, backin vocals (2008)
- Doug Swierczek – drums (2006–2007)
- Alex Tabisz – drums (2008)
Discografie[edit | edit source]
References[edit | edit source]
- Interview with Alestorm in Glasgow on 2009 UK tour
- "ALESTORM". MusicMight. Retrieved 30 June 2010.
- Bowar, Chad. "Alestorm - Captain Morgan's Revenge review". About.com. Retrieved 30 June 2010.
- "Alestorm Interview A Conversation With Vocalist/Keyboardist Christopher Bowes". About.com. Retrieved 14 October 2010.
- Battle Metal V at Amazon.com Retrieved 6 March 2011
- Alestorm Biography at Napalm Records Retrieved 6 March 2011
- "Heavy Metal Pirates on Amazon MP3". Amazon.com. Retrieved 12 October 2010.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Alestorm.|