Aka-Bo or Bo is an extinct Great Andamanese leid, o the Northren group. It wis spoken on the wast central coast o North Andaman an on North Reef Island o the Andaman Islands in India. The Aka- at the beginning o the leid name is a common Great Andamanese prefix for wirds related to the tongue, which includes leid.
- Ethnologue report of Aka-Bo
- Radcliffe-Brown, Alfred R. (1922). The Andaman Islanders. Cambridge: Cambridge University Press.
- Temple, Richard C. (1902). A Grammar of the Andamanese Languages, being Chapter IV of Part I of the Census Report on the Andaman and Nicobar Islands. Superintendent's Printing Press: Port Blair.
- "GA Community". Vanishing Voices of the Great Andamanese (VOGA). Retrieved 2010-02-05.
- "Obituary for Boa Sr.". Vanishing Voices of the Great Andamanese (VOGA). Retrieved 2010-02-05.