Airms o Canadae
The Airms o Canadae (an aa kent as the Ryal Coat o Airms o Canadae or formally as the Airms o His/Her Majesty in Richt o Canadae) is, syne 1921, the offeecial coat o airms o the Canadian monarch, an thus an aa o Canadae. It is closely modelled efter the ryal coat o airms o the Unitit Kinrick wi distinctive Canadian elements replacin or addit tae those derived frae the Breetish.
The maple leaves in the shield, blazoned "proper", wur oreeginally drawn vert (green) but wur redrawn gules (reid) in 1957. A circlet o the Order o Canadae wis addit tae the airms for limited uise in 1987. The shield design forms the Royal Standard of Canada, an the shield is foond on the Canadian Red Ensign. The Banner o the Govrenor General o Canadae, which umwhile uised the shield ower the Union Banner, nou uises the crest o the airms on a blue field.
References[eedit | eedit soorce]
- Department of Canadian Heritage (2008). "Canada: Symbols of Canada". Ottawa: Queen's Printer for Canada. p. 3. Retrieved 9 September 2009.
- Parliamentary Debates, Commons, 5 December 1995, columns 1410–1415.
- Military Police Complaints Commission. "The Commission > Publications > Outlook With Vision: Annual Report 2001". Queen's Printer for Canada. Retrieved 28 June 2009.
- Bank of Canada. "Currency Museum > Learning Centre". Queen's Printer for Canada. Retrieved 28 June 2009.
- Reynolds, Ken. "Pro Valore: Canada's Victoria Cross" (2 ed.). Ottawa: Queen's Printer for Canada. p. 40. Retrieved 31 July 2009.
- Department of National Defence. "Features > 2008 > Modern Canadian Victoria Cross unveiled at Rideau Hall". Queen's Printer for Canada. Retrieved 4 August 2009.
- Bousfield, Arthur; Toffoli, Gary (2002). Fifty Years the Queen. Toronto: Dundurn Press. p. 35. ISBN 1-55002-360-8.
- "The Coat of Arms of Canada – A Short History". Royal Heraldry Society of Canada. Retrieved 28 June 2009.
|This Canadae-relatit article is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|