|Preses o Egyp
4 Julie 2013
|Prime Meenister||Hazem Al Beblawi (Actin)|
|Vice President||Mohamed ElBaradei (Actin)|
|Precedit bi||Mohamed Morsi|
|Preses o the Supreme Constitutional Coort|
1 Julie 2013
|Appointit bi||Mohamed Morsi|
|Precedit bi||Maher El-Beheiry|
|Born||23 December 1945
|Residence||Heliopolis Palace, Cairo, Egyp|
|Alma mater||Cairo Varsity
École nationale d'administration
|Releegion||Sunni Islam |
Adly Mahmoud Mansour (Arabic: عدلي محمود منصور; born 23 December 1945) is an Egyptian Judge who is currently the heid o the Supreme Constitutional Coort an the actin Preses o Egyp. He wis declared preses follaein the 2013 Egyptian coup d'état, precipitated bi mass protests. The militar an several secular an releegious figurs (includin Grand Imam o al-Azhar Dr Ahmed el-Tayeb, Coptic Pape Tawadros II, an Mohamed ElBaradei) annoonced that Preses Mohamed Morsi haed been removed frae affice an Mansour appyntit interim Preses till an election could tak place. Morsi refused tae acknowledge his removal as valid an continued tae maintain that he is the legitimate Preses o Egyp. Mansour wis sworn intae affice in front o the Supreme Constitutional Coort on 4 Julie 2013.
References[edit | edit source]
- Aboul Magd, Mahmoud (3 July 2013). "Chancellor Adly Mansour - Muslim" (in Arabic). Al Mashhad.
- "بالتفاصيل.. هذا هو رئيس مصر المحتمل – بوابة الشباب". Ahram. Retrieved 3 July 2013.
- "Profile: Interim Egyptian Presidential nominee Adly Mahmud Mansour". BBC News. 4 July 2013.
- "Current Members of the Court". Retrieved 3 July 2013.
- "Morsy out in Egypt coup". CNN. 3 July 2013. Retrieved 3 July 2013.
- "Egyptian military announce Morsi ouster, suspend constitution". United Press International. 3 July 2013. Retrieved 3 July 2013.
- "Adly Mansour Is The New Acting President of Egypt". Business Insider. 3 July 2013. Retrieved 3 July 2013.
- Coup topples Egypt's Morsy; deposed president under 'house arrest'
- "Adly Mansour Sworn In As Egypt's Interim President". Associated Press. 4 July 2013. Retrieved 4 July 2013.